Програми Erasmus+ КА1 – Навчальна кредитна мобільність за участю БНАУ

Студенти та викладачі університету мають можливість отримати стипендії в рамках програми Еразмус+: KA107 на навчання/cтажування в таких університетах:

1 cтудент (бакалавр), 1 викладач (для викладання/стажування). Тривалість проекту до 31.07.2026 р. 

Відповідно до умов проекту студенти ІІ, ІІІ та IV курсів бакалаврату факультету ветеринарної медицини Білоцерківського НАУ мають можливість навчатися упродовж 5 місяців, а викладачі мають можливість пройти стажування у формі викладання упродовж 7 днів в Ondokuz Mayıs University в м. Самсуні у другому семестрі 2025/2026 н. р. Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію (800 євро) та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту. 

Детальна інформація про Ondokuz Mayıs University в м. Самсуні: http://www.omu.edu.tr 

Перелік курсів для складання індивідуального плану навчання в Ondokuz Mayıs University в м. Самсуні: Course Catalouge: http://ebs.omu.edu.tr

3 студента / Тривалість проекту: весняний семестр 2026 року.

Відповідно до умов проекту студенти ІІ, ІІІ, IV та V курсів "Магістр" факультетe ветеринарної медицини Білоцерківського НАУ мають можливість навчатися упродовж 5 місяців, студентам виплачуватимуть щомісячну стипендію та відшкодовують витрати на проїзд за кошти проекту. (Veterinary Medicine (Bachelor's).

1 викладач на викладання/стажування з факультету ветеринарної медицини (до 30.06.2026)

у нас є:

- місця, доступні від USAMV для партнерів https://erasmus.usamvcluj.ro/available-places-for-mobilities/

- місця, доступні від партнерів USAMV CN https://erasmus.usamvcluj.ro/available-places-for-mobilities/

Також, будь ласка, ознайомтеся зі сторінкою, розробленою для проектів ICMhttps://erasmus.usamvcluj.ro/non-eu-mobilities/

Щоб переглянути академічний календар, перейдіть за цим посиланням

Для участі в конкурсі звертіться в міжнародний відділ для оформлення документів за допомогою електронної скриньки: vinovikova@btsau.edu.ua

Детальна інформація про University of Agricultural Sciences and Veterinary Medicine of Cluj-Napoca : www.usamvcluj.ro

1  студент / Тривалість проекту: весняний семестр 2025 року.

Відповідно до умов проекту студенти ІІ, ІІІ та IV курсів ОР "Бакалавр" та "Магістр" економічного факультету та соціально-гуманітарного "англійська мова" Білоцерківського НАУ мають можливість навчатися упродовж 5 місяців, студентам виплачуватимуть щомісячну стипендію та відшкодовують витрати на проїзд за кошти проекту. (Business Administration (Bachelor's and Master's), Languages and Linguistics - English Language (Bachelor's)).

Для участі в конкурсі заповніть форму та звертіться в міжнародний відділ для оформлення документів за допомогою електронної скриньки: vinovikova@btsau.edu.ua

Детальна інформація про Afyon Kocatepe University в м. Афійон: www.uim.aku.edu.tr та Gelen-Personel-Kontenjanlari.pdf

2 викладач (на викладання) факультету ветеринарної медицини. Тривалість проекту з до 30.06.2026 р. Детальна інформація про Estonian University of Life Sciences: https://www.emu.ee/en/ 

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

Кандидати повинні відповідати таким вимогам: 

  • бути студентом (-кою) Білоцерківського НАУ; 
  • володіти англійською мовою не нижче рівня В1. 

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 10 квітня 2020 року (включно) надіслати документи до Відділу міжнародних зв’язків університету АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ: 

  • аплікаційну форму (erasmus_application_form.doc) – прохання заповнювати тільки на комп’ютері;
  • резюме/ СV (формат Europass) ;
  • фотокопію закордонного паспорту;
  • для студентів – довідку про навчання в БНАУ (certificate_form.doc);
  • підписаний студентом та координатором академічної мобільності від факультету план навчання (вимога набрати під час мобільноcті мінімум 30 кредитів ECTS за один семестр) в університеті-партнері – Learning Agreement for Studies: learning-agreement-for-studies-.docx (перелік курсів студентам необхідно узгодити з деканатом для подальшого часткового або повного перезарахування обраних дисциплін);
  • для бакалаврів – виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків (transcript_of_records.doc); 
  • для магістрів – оригінал диплому бакалавра та додатку до диплому + виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету за період навчання в магістратурі (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків;
  • сертифікат про підтвердження знання англійської мови не нижче рівня В1 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно пройти тестування та отримати у викладача іноземної мови завірений підписом та печаткою деканату Language Assessment Sheet/sites/default/files/Faculties/erasmus/language-assessment-sheet.docx;
  • мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4). 
 

ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Кандидати повинні відповідати таким вимогам: 

  • бути адміністративним працівником / викладачем (-кою) БНАУ
  • володіти англійською мовою не нижче рівня B2 у разі викладання або B1 у разі стажування

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 10 квітня 2020 року (включно) подати до Відділу міжнародних зв’язків університету такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ: 

  • аплікаційну форму (IFNUL Erasmus Application Form: erasmus_application_form.doc) – прохання заповнювати тільки на комп’ютері;
  • резюме / СV (формат Europass) зі списком публікацій;
  • фотокопію першої сторінки закордонного паспорту;
  • довідку з місця роботи (certificate_form_staff.docx_.doc);
  • підписаний викладачем для викладання (Mobility Agreement: mobility-agreement.docx_.doc) або викладачем для стажування та адміністративним працівником (Mobility Agreement for Training: training-mobility-agreement.docx_.doc) та проректором з міжнародного співробітництва план стажування в Університеті-партнері;
  • сертифікат про підтвердження знання англійської не нижче рівня B2 у разі викладання або B1 у разі стажування (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно пройти тестування та отримати у викладача іноземної мови завірений підписом та печаткою деканату Language Assessment Sheet (language-assessment-sheet.docx);
  • мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4);
  • лист підтримки з приймаючого університету (Letter of Support by the Host University). Лист підтримки – це попереднє запрошення, яке видається заявнику з боку приймаючого університету. Цей лист має бути написаний і підписаний уповноваженим представником приймаючої сторони (професор, завідувач кафедри, інші науково-педагогічні працівники), який готовий прийняти заявника у випадку, якщо заявник буде номінований на отримання гранту.
* УВАГА! Для участі викладачів Білоцерківського НАУ у програмах академічної мобільності обов’язковим є встановлення попереднього контакту з приймаючим професором / кафедрою / науковим центром / неакадемічним підрозділом (окрім staff training weeks). Встановлення такого контакту є особистою відповідальністю викладача університету (відділ міжнародних зв’язків може надати консультаційну допомогу).
Перевага надаватиметься викладачам, які розробили курси іноземною мовою і висловили готовність навчати іноземних студентів в рамках програми обміну Еразмус+ у Білоцерківському національному аграрному університеті, а також ініціаторам угод від факультетів та структурних підрозділів, які працювали над їх розробкою та втіленням. 
 

Вимоги до документів

Вимоги, яким  повинні відповідати кандидати та необхідні документи зазначені у положенні про конкурсний відбір: polozhennya_vidbir_erazmus.pdf

Всі документи необхідно: 

  • подати в паперовому вигляді у Відділ міжнародних зв’язків; 
  • надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF, максимальний розмір – 15 Мб) на електронні скриньки: mignarod@btsau.edu.ua та vinovikova@btsau.edu.ua

У полі електронного листа "subject" та в назві pdf-файлу обов’язково треба вказати назву університету, прізвище претендента та тип мобільності (зразок – Ondokuz_Petrenko_Student).

Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну та листи, які матимуть в темі листа іншу назву не будуть прийняті до розгляду. 

Відбір студентів та викладачів, номінованих на участь у програмі мобільності, буде здійснюватися Білоцерківським НАУ згідно критеріїв, визначених в наказі Ректора “Про порядок організації та проведення конкурсу за програмою Еразмус+ КА1 – індивідуальна навчальна кредитна мобільність”

 

Процедура зарахування

Відділ міжнародних зв’язків інформує учасників про результати конкурсу.

На підставі критеріїв відбору (за кожен окремий пункт критеріїв учасник отримує бали) і формується рейтинговий список найсильніших кандидатів в порядку спадання, що дозволяє згодом сформувати список номінованих кандидатів на участь у програмі мобільності та резервний список.

Відділ надсилає список номінованих осіб до університету, який приймає учасників мобільності в рамках програми Erasmus+.

Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною. У випадку відмови від участі у програмі мобільності номінованої особи, учасники з резервного списку подаються на розгляд приймаючого університету, відповідно до черговості у рейтинговому списку. 

Переможцям конкурсу виплачуватимуть стипендію та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту. 

Просимо звернути увагу, що кожен учасник самостійно покриває витрати на страхування та витрати пов’язані з отриманням дозволу на проживання в країні перебування під час мобільності. Сума витрат на подорож базується не на ціні самого квитка, а вираховується відповідно до відстані від домашнього до приймаючого університету за допомогою онлайн-калькулятора.

Інформація для відібраних кандидатів – учасників програм мобільності

Якщо Ви були відібрані на стипендію Еразмус+ або інші програми мобільності, будь ласка уважно прочитайте цей розділ, для того щоб зрозуміти, що Вам необхідно робити далі. Передусім, встановіть терміни реалізації кроків підготовки та дотримуйтеся їх, використовуючи контрольний список підготовки до навчання за кордоном.

КРОК 1. Порахувати бюджет. 

Необхідно врахувати витрати на візу, транспорт, медичне страхування, проживання та харчування. Закласти в бюджет суму на непередбачувані витрати. Приймаюча сторона несе відповідальність за виплату Вам стипендії. Стипендія може виплачуватися щомісяця, або в декілька траншів впродовж періоду перебування на розсуд відповідного університету.
Сума, передбачена на транспортні витрати в програмі Еразмус + є фіксованою і залежить від відстані від пункту відправлення до пункту призначення, і в середньому для України становить 275 євро, незалежно від того яким видом транспорту ви будете добиратися. Квитки ви бронюєте і купуєте самостійно. Якщо придбані Вами квитки коштують більше, Вам все одно повернуть за них 275 євро (після прибуття у відповідний університет).
 
УВАГА! Якщо Ви номіновані на стипендію, яку буде виплачувати приймаюча сторона або стороння організація, врахуйте, що перші виплати можуть бути здійснені тільки в кінці першого місяця навчання у відповідному університеті. Будьте готові в перший місяць навчання покрити витрати самостійно.
 
КРОК 2. Пройти реєстраційні процедури. 

В більшості випадків всю необхідну інформацію щодо реєстрації Ви отримаєте на електронну пошту безпосередньо від координатора університету-партнера, в якому Ви здобули грант або Ви можете самостійно знайти ці процедури на офіційному сайті університету. Також, зверніться до приймаючого університету для уточнення типу медичного страхування, і необхідної страхової суми. Як правило, витрати на медичне страхування не компенсуються програмою Еразмус+.
Уважно поставтеся до дедлайнів онлайн реєстрації в приймаючому університеті і подачі заявок на кімнати в гуртожитку.
 
КРОК 3. Вирішити візові питання. 

Переконайтеся, що ваш закордонний паспорт дійсний протягом усього терміну перебування за кордоном + має необхідну кількість місяців після завершення програми. Уточніть цю інформацію в посольстві / консульстві / візовому центрі, де будете отримувати візу. Подача заяв на візу відбувається не раніше 3 місяців і не пізніше 1 місяця до передбачуваної дати вильоту.
Перелік усіх посольств та консульств Ви можете знайти на сайті МЗС України: http://mfa.gov.ua/ua/about-ukraine/dip-in-ukraine/missions-list
 
КРОК 4. Підготувати документи для оформлення наказу про відрядження за кордон у Відділі міжнародних зв'язків.
 
КРОК 5. Підготуватися до від'їзду. 

Перегляньте список речей, які необхідно взяти з собою: 

  • закордонний паспорт;  
  • медичне страхування і медична довідка (якщо необхідно), відповідно до вимог приймаючої сторони;  
  • копії всіх необхідних документів (закордонний паспорт, віза, внутрішній паспорт, запрошення, медична довідка тощо) в друкованому та електронному форматі;
  • невелика сума готівки;  
  • контакти та адреси посольства України за кордоном, гуртожитку, міжнародного відділу відповідного університету, друзів чи родичів;
  • ліки, які Вам можуть знадобитися;  
  • одяг, відповідно до погодних умов і сезону тієї країни, де знаходиться університет;  
  • зарядні пристрої для мобільного телефону та іншої техніки, канцелярські товари;  
  • в ручну поклажу візьміть з собою документи, гроші, контакти та зарядні пристрої.   

Вивчіть рекомендації громадянам України, які планують поїздку за кордон на сайті МЗС України.
 

Після приїзду до приймаючого університету використовуйте контрольний список для учасників програм мобільності, щоб нічого не пропустити.

Не забувайте заздалегідь погоджувати з Відділом міжнародних зв'язків (International Office) приймаючого університету дату і час Вашого візиту до них.

Після повернення із навчання/стажування до Білоцерківського національного аграрного університету впродовж 15 днів відповідна особа надсилає на електронну скриньку Відділу міжнародних зв'язків такі документи

  1. ЗВІТ (зразок звіту) за весь період навчання/стажування із обов’язковим зазначенням назв дисциплін, загальної кількості годин, ЄКТС кредитів та оцінок, підписаний куратором програми академічної мобільності від факультету. Звіт може бути написаний в довільній формі із дотриманням пунктів зразка. Якщо якісь пункти не актуальні, їх можна пропустити. 

  2. КОПІЮ ДОКУМЕНТУ, що засвідчує результати проходження навчання/стажування (сертифікат, диплом, академічна довідка, виписка навчальних досягнень /Transcript of Records/). 

  3. КОПІЮ ЗАКОРДОННОГО ПАСПОРТУ з ідентифікаційною сторінкою та обов'язково зі сторінками з відмітками про перетин українського кордону (ставляться за вимогою учасника академічної мобільності) та сторінка з візою. При подачі документів про повернення мати з собою оригінал закордонного паспорту. Нагадуємо, що повернення в інші терміни (терміни відрядження вказані у наказі про відрядження за кордон) і без оформлення відповідних документів з вини учасника програми академічної мобільності кваліфікується як порушення навчальної або трудової дисципліни. 

Всі документи необхідно надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF, максимальний розмір – 15 Мб) на електронні скриньки: mignarod@btsau.edu.ua та vinovikova@btsau.edu.ua.

У полі електронного листа "subject" та в назві pdf-файлу обов'язково треба вказати назву університету, Ваше прізвище та тип звітності (зразок - Bologna_Petrenko_Report).